duminică, 16 ianuarie 2011

Nu am titlu pt asta ci doar o redirectionare catre un " amic "

Se pare ca povestioara mea despre prietenul devorator de sume nu mai mari de 300 de euro, din cate am inteles el crede ca la suma asta nu il baga politia in seama :))) , am inteles ca, chiar sa ofensat citind :))) si imi tranzmite prin prietenii mei care la randul lor il roaga din sufelt sa nu-i mai deranjeze, ca SE VA RAZBUNA :))) Pai ce pot sa zic ...Razbuna-te pe mine platindu-ti faptele, ca sa ma exprim pe intelesul tau ;) si anume in instanta unde de altfel va fi si urmatoarea noastra intalnire ! Te pup amice !

2 comentarii:

Ionut spunea...

asta nu e ala de a fost la Focsani cu tine ? Pai deja are interzis pe aici si asa nu prea mai avem activitate de la o vreme Hai pe la noi te rugam

Anonim spunea...

ti-am luat id-ul de pe facebook..daca vrei mai multe informatii despre devoratorul de carduri da un semn pe mess..o sa-ti dau un buzz sa stii ca eu sunt si scriu ceva...oricum ar fi e un marlan daca face d-astea..mie mia bagat 2 prieteni la puscarie dupa ce le-a facut o cheie cu niste "treaba"..de atunci sa nu-l vad in ochi..