sâmbătă, 29 ianuarie 2011

"je cherche apres titine & ochii tai" download !

http://www42.zippyshare.com/v/29443462/file.html

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Ms Harra !

Dj HARRA spunea...

Nu ai pt ce :) enjoy !

Moise Mihai (Mosses) spunea...

Dana, lasa-mi si mie te rog titlul primei piese din mix..Je cherche apres Titine interpretara de ?
Ms frumos :*

TRUP & SUFLET spunea...

Super .Felicitari pentru tot ceea ce faci.Bravo

ANA-MARIA spunea...

super....buna treaba,tine-o tot asa.
vreau si eu un cd cu autogra...se poate? pup

ANA-MARIA spunea...

"autograf".................ca ma corecteaza unii si altii pe aici ...:))

Marcel spunea...

Foarte creativa,ingenioasa si frumoasa.
Tine-o tot asa!

florentin spunea...

Felicitari !!
Mergi mai departe.

Adrian spunea...

fff tare piesa:D imi place mult:* si nush ce-i veni lui Liviu sa te de-a in judecata:| mi se pare absurd,pt ca tu readuci la "suprafata" melodia care a facu furori prin anii trecuti:D;)) tine-o tot asa si succes mai departe:D;);multe :*:* si nu te descuraja din vorbele lui Liviu;);
PS: pot sa iau si eu ID-ul tau de mess?:D;) ca sa te am in lista mea:D;);astept un raspuns pe mail-ul meu:D

Tudy.. spunea...

De toata jena.Bine iti face Liviu.:)) Meriti DJitzo :-@..

Vladutz spunea...

Super tare remix-ul.
Eu nu inteleg de ce Varciu vrea sa te dea in judecata doar ai luat un fragment din piesa lor si ai pus-o pe un alt beat.
Oare daca mix-ai o piesa de-a lui Dj Andi oare si el te dadea in judecata???
Oricum esti super tare. bafta in continuare si mai astept mixurile tale.

Anonim spunea...

prima piesa e Swing Kids - Nonsense (Original Mix). nu e nici un je cherche apres titine :))

Iulian :-) spunea...

Buna :-)

Numele meu e Iulian și sunt din Galați. Mă rog, nu mă știi.

În orice caz îți scriu pentru că am tot urmărit emisiunile la care ai fost la Acces Direct. Sincer, îți urez să te ții tare, și să nu cazi in fata acelor două nesimțite, cărora, personal, le-aș fi dat una în fețele alea de pițipoance ieftine... Mai ales... BLONDA aia sictirita cu gene false...
Anyway, succes în ceea ce faci și nu trebuie să te consumi pentru circ ieftin de genul, și măcar să fii fericită că în sfârșit se vede adevărata față a lui Vârciu! :-)
Dacă te hotărăști să păstrezi copilul... ceea ce ar fi și cel mai bine, că săracu n-are nicio vină sa-l omori în tine din cauza unui nenorocit, să ai cel mai frumos bebe și să nu semene deloc cu Vârciulica. Viața așa cum ne-o facem și trebuie să trecem cât se poate de ”curat” prin ea.

Keepgoing și nu asculta toate maimuțele!

P.S. Am incercat pe mail dar imi zice ca asta de pe blog nu e valid :-??

Maria Voican-Bolintineanu spunea...

Pentru ca nu am gasit niciunde un alt mod de a te contacta, iti scriu aici.
Sfatul meu este sa nu avortezi copilul! Nu vreau sa scriu mai multe aici , pentru ca este o pagina publica, insa daca poti , trimite mi te rog o adresa de mail unde iti pot scrie. Ultimile mele cuvinte sunt acestea: NU AVORTA COPILUL!.. regretul te va urmari toata viata..crede-ma!
Astept un raspuns cu o adresa de mail!

DJ.Me spunea...

Acapella la urmatoare piesa : Dj Ralmm pres. Dj Harra & Chriss - Diamond ?
Am nevoie sa pentru un remix.
Pentru contact , ti-am dat add.

Anonim spunea...

foarte tare mixul :x

Unknown spunea...

Draga Dana,
Daruieste-i viata acestui copil. Asa cum a facut mama ta de te-a lasat sa traiesti si ti-a facut cel mai frumos dar pe care-l poate face o mama, la fel si tu lasa-l pe copilul pe care-l ai in burtica sa te cunoasca. Iti va fi alaturi in cele mai grele moemente ale vietii, iti va fi sprijin si vei fi mandra de el. Nu avorta de dragul imaginii si a altor oameni fie ei si din media sau de oriunde care promoveaza aceasta reactie ucigatoare care se cheama avort. In momentele grele raman langa tine doar cu cei care sunt cel mai aproape de tine iar acest copil va fi minunat. Nu conteaza ca nu v-a avea un tata, stiu ca poti sa te ocupi de el asa incat sa nu simta lipsa. Esti o femeie puternica. Acest copil traieste in tine, da-i viata. Nu te minti frumos cu expresia numita rece "intrerupere de sarcina" pentru ca omori un om care poate ajunge mare candva. N-ai drept asupra vietii si asupra mortii si nici nu stii care-i este menirea.
Ai grija de tine!

MCCosty spunea...

SPANOX-you like torede(extend mix)DJ MCC
http://www23.zippyshare.com/v/47210518/file.html

alina spunea...

buna sunt alina as dori si eu nr.de tele.a lui dj harra am un botez si vreau sa o invit.

andrei spunea...

ai adresa de email aici danielabrux@yahoo.com