sâmbătă, 17 aprilie 2010

Cugetari ale unei mintzi tulburate....
M-am trezit de dimineatza tulburata de un vis si o discutie de aseara.... De ce ni se face dor de fostele/fostii?.... care indiferent de cat de mult ne-ar fi ranit....noi am "pierdut" timp pretios din viatza,am dat tot ceea ce era de dat....si in timp am descoperit cum de este posibil k 2 persoane complet diferita si imperfecte sa alcatuiasca un intreg aproape perfect. De ce anume ne este dor?....O fi vorba de dragoste pierduta....de ideea k inca iubim acea persoana?....O fi vorba ca ne e greu sa renuntam la ideea ca nu mai reprezentam nimic unde in urma cu ceva timp reprezentam totul......Sau...dupa parerea mea.....noua ne e dor de ideea de avea pe cineva care nu era perfect/a pt restul lumii...dar ne oferea tot ce ne doream.... De ce gresim si ajungem sa tinem foarte mult la cineva care nu merita...sa ne pese de anumite persoane care pur si simplu nu vor/nu merita acest privilegiu? De ce atunci cand (vorbind din pc de vedere al unui baiat) te hotarasti sa fi bun,sa incerci sa fi sincer...sa incerci o relatie serioasa...cand esti dispus sa lasi toate tampeniile din cap....si sa faci orice k sa faci o persoana fericita....ti-o iei in "bot" ......de ce .ca fata fiind, tanjesti dupa acel tip care stii k sta cu tine doar pt sex....doar k sa aibe si el ce sa "faca" intr-o seara....si tinzi sa treci peste tipii care ar reprezenta "tot ce vrei"? De ce tindem sa avem un "model" al partenerului perfect?....Oare nu uitam sa observam toate detaliile micutze care fac o persoana unica si speciala doar pt ca nu se afla pe "lista" noastra ?....Stim oare ce vrem?...Suntem destul de maturi?...si avem de oferit direct proportional cu pretentiile?.....Eu nu cred...dar o sa ma mai gandesc la subiectul asta..... Stateam zilele trecute,cu o tzigara in gura si un pahar de wiscan, si ma gandeam eu la nemurirea sufletului....la cat de mult te afecteaza o relatie terminata prost....M-a apucat durerea de cap.... Vorbeam zilele trecute cu o prietena despre fostul ei....o relatie oarecum normala....cu certuri,despartiri,sentimente,sinceritate...si nu in ultimul rand....iubire....ooo da....iubire....in fine.....si mi-a pov de ce s-a terminat relatie si care au fost consecintele.....am ramas uimit.....s-au desp din cauza diferentelor de principii,credinte si idei.....si acum el si-a gasit o pitzi (mai usuratica asa)....si s-a gandit ca ar fi frumos sa etaleze noua achizitie intr-un loc unde merge si prietena mea...si unde inainte mergeau cei 2 "iubareti".....cat tupeu....cik face asta ca sa il uite.....mdea...in fine...nu inteleg asta....daca tot iei decizia sa te desparti...si NU MAI MERGE.....de ce continuam sa ne "torturam" sub pretextul ca...asa e mai bine pt el/ea.....sincer....NU E MAI BINE....nu o sa ajute cu nimic k te vede pe tine cu alta/altul...pe bune...doar k reusesti sa ii scazi respectul de sine....sa provoci nervi...si sa distrugi sansa altuia/alteia sa obtzina ceva Toata lumea spune sa te porti frumos...sa ai respect fatza de alte persoane....sa ajuti daca poti...si sa incerci sa scoti ceea ce e mai bun in oameni......acum intrebarea zilei este "De ce?"....de ce sa ma port frumos cu pers care ma insulta?....am o mandrie...si dak din respect pentru mine...trec cu vederea mici rautati...nu o sa le suport la infinit.......de ce sa respect persoane care nu numai k nu ma respecta...dar nu se obosesc sa stie de ce am pretentia sa fiu respectat....asa k imi castig singur respectul...nu il astept moca ....de ce sa ajut?...pe mine cine m-a ajutat cand am fost disperat?....toata lumea e indiferenta...si sincer dak as stii ca ar mai fi pers care ar ajuta...as ajuta si eu....dar dak ma hotarasc doar eu sa ajut...nu fac nimic....de ce sa scot ce e mai bun din oamnenii care nu vor asta?...incerc sa am rabdare....incerc sa abordez subtil si cu intelegere o persoana cu probleme...dar mi se raspunde cu ostilitate sau indiferenta mai mereu....asa ca nu ma mai obosesc In ultimele randuri ale framantarii mele haotice...ma gandesc asa....dak tot tindem sa ranim persoanele pe care le "iubim".....dak tot avem "modele" in viatza.....daca tot devenim din ce in ce mai indiferenti in fiecare zi....daca problemele create de noi sunt din ce in ce mai mari......oare cat o sa mai tina pana cand o sa uitam sa apreciem lucrurile simple?...cand nu o sa ne mai int de nimeni si nimic....oare o sa vina si acel moment in care o sa treci pe langa un prieten vechi pe strada si nu o sa iti dai seama? Concluzie....unii oameni tind sa tina prea mult la un anumit plan...fie el sentimental,financiar,profesional etc....si daca acel plan este zguduit....ti se zguduie si restul....nu'i asa ca viatza este ironica?

Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt???
Intr-o seara, saptamana trecuta, eu si sotia mea eram in pat. Dupa ceva timp eu am inceput sa devin infocat .... cand ea a zis: - Nu pot acuma, nu sunt dispusa ... as fi vrut numai sa ma tii in brate. Am intrebat: - CUM ?!?! Ce ai acum ? Iar ea a zis cuvinte de care fiecarui barbat de pe planeta ii este teama sa le auda: - Tu, pur si simplu nu intelegi nevoile mele emotionale pe care le am eu ca femeie, ca sa pot sa-ti indeplinesc nevoile tale fizice ca barbat. La privirea mea nelamurita, ea a raspuns: - Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt, ci nu numai din cauza celor ce fac cu tine in pat? Intelegand ca in seara acea nu va fi nimic, m-am intors si am adormit. In ziua urmatoare l-am sunat pe seful meu si mi-am luat o zi libera, ca sa petrec timpul cu ea. Am luat masa afara, iar apoi am dus-o intr-un centru comercial mare la sectiunea cu haine de dama. Am insotit-o pana ce ea a probat cateva costume scumpe. Nu a putut sa se hotareasca ce sa aleaga, astfel ca am zis sa le luam pe toate. A vrut si pantofi, care sa se asorteaza cu costumele, astfel ca i-am zis sa aleaga cate o pereche pentru fiecare costum. Am ajuns si la sectiune cu bijuterii, unde i-am luat cercei cu briliante. Ce sa va zic ... era tare entuziazmata. Precis s-a gandit ca sunt la un pas faliment. Am crezut ca ma pune la proba cand a cerut sa-i iau si o fustita de tenis desi nu a jucat tenis niciodata... - Da, sigur, iubita. Aproape ca era in extaz. Zambindu-mi, in sfarsit a zis: - Cred ca asta ar fi totul... Putem merge sa platim la casa. Eu, abia m-am abtinut cand i-am zis: - Nu pot acuma, nu sunt dispus. Fata i-a devenit palida, falca i-a "cazut" si a zis: - Cum ?!?! - Am vrut numai sa tii aceste lucrurile in brate ceva timp ... Tu pur si simplu nu intelegi problemele mele financiare pe care le am ca barbat, ca sa fiu in stare sa indeplinesc nevoile tale pe care le ai ca femeie sa faci cumparaturi. Si tocmai atunci cand a avut privirea ca si cum ar fi vrut sa ma omoare, am adaugat: - Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt, ci numai din cauza lucrurilor pe care ti le cumpar?
Uite ca am gasit si bancuri cu barbatzi
1. Cum se numeste un barbat incatusat? > Unul in care poti avea incredere. > > > 2. Ce vrea sa spuna un barbat care iti gafaie prin pat, se agita fara sa-si gaseasca locul si mormaie ceva ce poate sa insemne o chemare tandra? > Vrea sa spuna ca n-are destula plapuma. > > > 3. De ce numai 10% dintre barbati ajung in rai? > Pentru ca, daca ar ajunge toti, acolo ar fi iadul. > > > 4. De ce le plac barbatilor femeile istete? > Deoarece contrariile se atrag. > > > 5. Cum inteleg barbatii sa-si imparta in mod egal sarcinile cu femeile? > Noi gatim - ei mananca; noi curatam - ei fac mizerie; noi lucram din greu - ei dau sfaturi si indicatii. > > > 6. Cum face un barbat exercitii de gimnastica pe plaja? > Isi suge burta de cate ori vede niste bikini.. > > > 7. Cum arata un barbat care se gandeste la viitor? > Cumpara doua lazi de bere in loc de una. > > > 8. De cati barbati ai nevoie ca sa insurubezi un bec? > De unul singur. Pentru ca imediat ce a ajuns la bec, asteapta ca intreaga lume sa se invarta in jurul sau. > > > 9. Ce a zis Dumnezeu dupa ce a creat barbatul? > Pot sa fac ceva mai mult. > > > 10. Cand crede un barbat ca e sincer intr-o relatie? > Atunci cand iti spune, pe bune, cum il cheama. > > > 11. Care-i lucrul cel mai inteligent pe care-l poate spune un barbat? > Asa cum zice nevasta mea... > > > 12. De ce bancurile cu blonde sunt asa de tampite? > Numai asa pot fi intelese de barbati. > > > 13. De ce a creat Dumnezeu intai barbatul si mai apoi femeia? > Pentru ca inainte sa realizezi capodopera trebuie sa faci o proba. > > > 14. De ce femela paianjenului cunoscuta sub numele de Vaduva neagra isi omoara masculul dupa implinirea actului sexual? > Ca sa opreasca sforaitul inainte de a incepe. > > > 15. De ce majoritatea sporturilor barbatesti se joaca pe iarba artificiala? > Pentru ca jucatorii sa nu fie ispititi s-o pasca. > > > 16. De ce au nevoie barbatii de reluari la fazele sportive? > Pentru ca dupa 30 de secunde ei uita tot ce s-a intamplat. > > > 17. De ce e nevoie de 100 de milioane de spermatozoizi ca sa fecundeze un ovul? > Pentru ca nici unul nu se opreste sa intrebe care e directia cea buna.

D'ale vietzii
Un tip se trezeste deodata la baza scarii succesului. Urca el ce urca vreo 200 trepte si vede o blonda perfecta, topless. Se holbeaza la ea, excitat, dornic.. si tipa il intreaba in engleza: - Do you want to fuck me, or do you want to succeed? Sta asta ce sta pe ganduri ("bine ca am invatat engleza in scoala, ca uite ce ratam.. dar mai bine aleg succesul, ca o sa am parte de blonde de n'o sa fiu bucuros.." isi zise in sinea lui, abia stapanindu'si erectia)...: - I want to succeed! zice deodata tresarind - Climb!! zice blonda Fericit omul incepe sa mai urce, plin de emotii. Dupa inca 300 trepte vede doua blonde topless. Se holbeaza la ele, ii curgeau balele, i se intetea respiratia.. , si blondele intreaba in cor in engleza: - Do you want to fuck us, or do you want to succeed? Plin de transpiratie si de dorinta, cum nu mai facuse sex demult, si n'avusese nici prilejul.. greu decide: - I want to succeed! - Climb!!! zic blondele in cor Mai urca asta o vreme, mort de oboseala, dupa o mie de trepte, teren plat. Bucuros si respirand de parca'i mai trebuiau 2 plamani, ridica privirea de jos si vede o matahala de negru, cu un penis de juma de metru care zice: - Hi!!! I am Sid!!! Bancuri....cu soacre !!! 1.Soacra vine acasa si spune: - Astazi am fost la coafor. Ginerele: - Si nu ere deschis? 2.Intrebare:-Cand te uiti cu un singut ochi la soacra ta? Raspuns: -Cand apesi pe tragaci. 3.Gica face poze pe malul lacului. La un moment dat, nevasta-sa il striga disperata: - Gica vino repede se ineaca maica-mea! - Imi pare rau ,dar mi s-a terminat filmul din aparat! 4. Gica aduce doi pepeni acasa si spune catre soacra-sa: - Mama soacra te-am auzit ieri,spunand ca ai da jumatate din viata pentru un pepene. Uite ti-am adus doi. 5. Bula isi bate soacra. Aceasta il reclama la politie, care il amendeaza cu un milion trei sute de mii de lei. Nemultumit Bula intreaba: - De ce un milion trei sute de mii ? - Un milion este amenda fiule ! - Si restul ? -Trei zeci la suta, pentru satisfactie.... 6. Se intalneste Bula cu un prieten. Bula il intreaba: - Ce faci maine? - Pai, merg cu fiul meu sa lansam un zmeu. Dar tu? - Ceva asemanator. Facem o excursie la munte cu soacra mea. 7.Unul zice la o masa ,privind spre soacra sa: - Eu unul cred si in vrajotoare, si in duhuri rele si in stafii.... 8. Examen la drept: - Care este pedeapsa pentru bigamie ? - Doua soacre. 9. Un vanator pleaca intr-un safari cu sotia si cu soacra. Intr-o seara soacra se rataceste prin jungla si cei doi incep sa o caute. O gasesc intr-un tufis, impietrita, cu un leu in fata ei care ragea din toti rarunchii. Vazand asta sotia ii spuse vanatorului: - Ce facem acum? - Nimic ,leul s-a bagat singur in treaba asta, asa ca lasa-l sa se descurce...

TOP 10 LUCRURI LA CARE SE GANDESC BARBATII CAND FAC ....
TOP 10 LUCRURI LA CARE SE GANDESC BARBATII CAND FAC SEX 1. “Oare aia pe Agricultori au planetare de Volvo pe stoc sau tre’ sa fac comanda?…” 2. “Iar nu s-a epilat asta pe maini! Parca ma f..t cu Gheorghe Gheorghiu…” 3. “Daca nici in seara asta nu inghite ma intorc la Luminita!” 4. “Simona Patruleasa…” 5. “Al dracu’ nenorocit! La nationala sanchi e accidentat da’ la Fiorentina da trei goluri pe meci!” 6. “Haidiiiiiiii ba cu orgasmu’ ca la 8 am raid in Warcraft! Nu poa’ sa inceapa aia fara mine ca sunt healer!” 7. “Simona Patruleasa…” 8. “Sa-i zic acum am pierdut verigheta?” 9. “O fi scris Bendeac pe blog?” (Glumesc!) 10. “Are atata celulita ca imi suna in urechi melodia aia cu coji de portocala…”
Amor cu umor
> Pe o bancă, în parc, doi > îndrăgostiţi se îmbrăţişează. La un moment dat, > lângă ei se aşează un domn, care o fixeaza cu privirea > pe femeie. În cele din urmă, partenerul ei nu mai suportă > şi izbucneşte: > - N-am mai pomenit atâta obrăznicie! > > - Regret, nu vreau să vă deranjez, > dar trebuie să-i cer nevestei cheia de la casă! > > --- > > Doi îndrăgostiţi mergeau pe marginea unei prăpăstii. > Ei îi era cald şi el i-a făcut vânt! > > --- > > Doi îndrăgostiţi stau pe iarbă într-un parc, ea > delicată şi sfioasă, el nerăbdător şi încordat. Mereu > alţi şi alţi îndrăgostiţi vin să se aşeaze pe > iarbă. Începe să se însereze, iar vântul adie uşor, > aducând aproape miresme de ierburi parfumate. > Ea: Ce mult îmi place cum cântă > greierii! > El: Nu sunt greieri, sunt fermoare! > > --- > Un tânăr invită o tânără la > dans: > - Domnişoară, se poate? > - Desigur, dar mai întâi să > dansăm. > --- > Doi tineri îndrăgostiţi se duc la > munte într-un week-end friguros. După ce-şi întind > cortul, el se duce să taie nişte lemne.. Vine înapoi şi > spune: > - Dragă, mi-au îngheţat mâinile! > Ea îi răspunde: > - Bagă-le între coapsele mele şi o să se > încălzească. > După prânz, el se duce să taie > lemne din nou. La întoarcere îi spune din nou iubitei: > - Draga, mi-au îngheţat rău mâinile! > Ea ii răspunde: > - Bagă-le între coapsele mele ca să se-ncălzească. > > Dupa cină, băiatul se duce din nou > la lemne, iar la întoarcere îi spune fetei: > - Dragă, mi-au îngheţat mâinile rău de tot! > Iubita lui, nervoasă, îi răspunde: > - Mai dă-o-ncolo, nu-şi îngheaţă deloc urechile? > > --- > > El şi ea la restaurant. Ea, sorbind dintr-un pahar de > vin: > - Să ştii că nu poate fi vorba de sex înainte de > căsătorie. > - Atunci sună-mă după ce te căsătoreşti... > > --- > > Era Ion şi cu Maria în pat într-o seară. > La un moment dat, Maria care nu avea somn îl întreabă pe > Ion: > - Ioane, dormi? > - Nu! > - Mă iubeşti? > - Dorm!! > > --- > > CIA caută să angajeze un agent-asasin. La sfârşitul mai > multor probe, rămân trei finalişti: doi bărbaţi şi o > femeie. Testul final: primul bărbat este dus lângă o > uşă, i se dă un pistol şi i se spune că dincolo de > această usă, pe un scaun, se afla soţia lui. > - Ucide-o! > - Glumiţi!? > Nu-mi pot ucide nevasta! > - Atunci nu este o slujbă pentru tine! > Al doilea bărbat primeşte aceleaşi > instrucţiuni, intră în cameră şi după cinci minute de > linişte, iese afară plângând: > - Am încercat, dar mi-e imposibil > ... > Vine rândul femeii. I se spune că trebuie să-şi ucidă > bărbatul. Ia pistolul, intră în cameră şi se aud mai > multe împuşcături, apoi strigăte, troznete, lovituri în > pereţi. După zece minute, se face linişte, iese femeia > obosită şi transpirată: > - Pistolul ăsta avea gloanţe oarbe... A trebuit să-l > omor cu scaunul. > > --- > > O fetiţă îşi întreabă tatăl: > - Care-i diferenţa dintre a excita şi a enerva? > - Să-ţi dau un exemplu, acum 15 ani mama ta mă excita, > acum mă enervează. > > --- > > O femeie goală în faţa oglinzii: > - Când mă uit, văd o persoana grasă şi ridată. Aş > avea mare nevoie de un compliment. > El: - Ai vederea foarte bună. > > --- > > I: Care-i definiţia > fidelităţii? > R: Ratarea unei ocazii. > > --- > > Nişte turişti la ţară: > Ea: - Iubitule, peisajul ăsta mă lasă mută. > El: - Perfect, campăm aici. > > --- > > Seara târziu, vine băiatul supărat de la o întâlnire, > cu ochiul vânăt, şi se aşează pe scaun lângă > taică-su: > - Ce ai păţit, fiule? > - Mi-a dat prietena un pumn şi a plecat, iar acum sunt > singur! > - Pai, nu i-ai spus ce te-am învăţat eu: "Timpul se > opreşte în loc pentru mine când privesc în ochii > tăi"? > - Aaa, aşa era?! Eu i-am spus: "Ai o faţă de îmi > stă ceasul". > > --- > > I: Ce este iubirea? > R: Iubirea este efortul bărbatului de a se mulţumi cu o > singură femeie. > > --- > > Un bărbat merge cu liftul. La un moment dat, intră o > femeie. > După doua etaje, femeia opreşte liftul, se uită cochet > la el, îşi dezbracă bluza şi sutienul şi le aruncă pe > jos. > - Hai, fă-mă să mă simt femeie! > > Barbatul se gândeşte puţin, îşi > dezbracă haina, o aruncă pe jos şi spune: > - Hai, spal-o şi calc-o! > --- > > Eu şi soţia mea cunoaştem secretul pentru a menţine o > căsătorie solidă: > 1. De două ori pe săptămână, mergem într-un > restaurant drăguţ - companie plăcută, mâncare bună, > bem vin… Ea merge marţi şi joi, eu miercuri şi vineri. > 2. Dormim în paturi separate, eu la Constanţa, ea la > Cluj. > 3. O duc peste tot, dar ea reuşeşte mereu să găsească > drumul înapoi. > 4. Am întrebat-o unde vrea să meargă pentru aniversarea > căsătoriei şi mi-a răspuns: "Într-un loc unde nu > am mai fost demult". I-am sugerat bucătăria.. > > --- > "Când cineva îţi fură soţia, > nu este o răzbunare mai bună decât să-l laşi să o > păstreze" (David Bissonette)
8
Diferente intre femei si barbati
*1. Numele:* Daca Ana, Maria, Cristina si Andreea se intalnesc la o cafea, ele vor dialoga, spunandu-si Ana, Maria, Cristina si Andreea. Daca Radu, Mihai, George si Marius ies la o bere, vor dialoga spunandu-si (afectuos): “Grasule”, “Prostule”, “Testosule”, “Cap” sau “Mosule”. *2. Achitarea notei de plata:* Cand se primeste nota de plata, Radu, Mihai, George si Marius vor plati fiecare cate 10 lei, chiar daca nota este de 25 lei. Niciunul nu va avea marunt si niciunul nu va recunoaste ca ar dori rest… Cand femeile primesc nota, scot imediat calculatorul din geanta. *3. Banii:* Un barbat va plati 20 lei pentru ceva ce valoreaza doar 10 lei, insa ii este necesar. O femeie va plati 10 lei pentru ceva ce valoreaza 20 lei si nu ii este necesar, dar este la reducere. *4. Baia si lucrurile personale:* Un barbat are 5 obiecte in baie: o periuta de dinti, pasta de ras, aparatul de ras, un sapun si un prosop luat de la hotel. Numarul mediu aproximativ al obiectelor din baia unei femei este de 337. Pe majoritatea acestor obiecte un barbat nu este capabil sa le identifice. *5. Argumente si discutii:* Femeia are intotdeauna ultimul cuvant, in orice fel de conflict. Orice ar avea de spus un barbat dupa aceea, este doar inceputul unei noi discutii. *6. Pisicile:* Femeile iubesc pisicile. Barbatii afirma ca iubesc pisicile, insa le alunga imediat ce femeia nu mai este de fata. *7. Viitorul:* O femeie isi face griji cu privire la viitor pana cand se casatoreste. Un barbat nu isi face niciodata griji referitoare la viitor, pana cand se casatoreste. *8. Succesul:* Un barbat realizat este acela care produce mai mult decat poate cheltui sotia sa. O femeie realizata este aceea care poate gasi un astfel de barbat. *9. Mariajul:* O femeie se casatoreste cu un barbat, sperand ca acesta sa se schimbe, insa el nu o va face. Un barbat se casatoreste cu o femeie, sperand ca aceasta sa nu se schimbe, insa ea o va face. *10. Vestimentatia ingrijita:* O femeie este ingrijita cand merge la cumparaturi, cand uda plantele, arunca gunoiul, raspunde la telefon, citeste o carte sau un mail etc. Un barbat va fi aranjat cu ocazia unei nunti sau a unei inmormantari. *11. Natural:* Barbatii se trezesc la fel de atragatori ca atunci cand s-au culcat. Femeile, cumva, se “deterioreaza” in timpul noptii. *12. Familia:* Ah, copiii… O femeie stie totul despre copiii ei. Stie la ce ora este programarea la dentist, cunoaste relatiile lor sentimentale si anturajul, mancarea preferata, temerile ascunse, sperantele si visele. Un barbat are o vaga idee ca in aceeasi casa exista niste omuleti mici. *13. Concluzia:* Orice barbat casatorit ar trebui sa isi uite greselile. Nu ar avea sens ca doi oameni sa isi aminteasca mereu acelasi lucru
31 martie 2009

Niciun comentariu: