sâmbătă, 1 august 2009

Just Dating


Castiguri multe oferte deasemenea din care am ales ca viitor loc de desfasurare a activitati mele Euforiatv emisiunea Just Dating, emisiune gazduita de inconfundabilul Cornel Pasat. Initial credeam ca e o emisiune in care nu prea depui un efort extraordinar ca totul este regizat ca stai pe un scaun ca o printesa si pui baieti sa faca fel si fel de copilarii.....eu bine nu. A trebuit sa merg la "vanatoare" intr-o zi caniculara temp. fiind de 40 de grade sa alerg niste baieti carora li se spusese sa stea mai la vedere si sa nu cutreere toata padurea astfel incat sa-i pot murdari mai usor cu bilutele galbene din dotare, acestea ori au inteles contrariul ori le-a facut o placere deosebita sa ma alerge, sa ma vada plina de apa, de nervi si mai slaba cu un kg. Una pesta alta am treminat cu alrgatul care pana la urma sa dovedit a fi si util.....deoarece am dormit ca un prunc...si in acelasi timp sa terminat si pizza la care eu ma gandeam in timp ce alegam pein frumoasa padure. Spre norocul meu emisiunea e realizata de niste oameni profesionisti si cu o mare putere de intelegere pt ca bine rau cum a iesit vanatoarea mea nu sa mai tra inca o dubla....pffff aliluia. Asta a fost prima zi de filmare, eu nestiind ce se va intampla in a doua si putin speriata ca va trebui sa fac din noi cine stie ce sarituri cu parasuta sau mai rau..... Locatia pt a doua a fost langa otopeni un water park senzational cu o mare piscina in care la sfrasitul filmarilor jumatete din noi cei implicati in buna desfasurare a filmarilor ne-am aruncat lavalierele si am facut o frumoasa si ralaxanta baie.....singura problema care sa ivit a fost o umbrela cacotasa care probabil din motive proprii si personale nu a vrut sa stea deloc in cadru, cum se dadea drumul la actiune ea isi lua zborul (la propriu). Dupa cateva incercari esuate ale baietilor din prductie de a o convinge ca avem nevoie de ea si eu de capul e pe umeri (pt ca tot timpul ea zbura peste capul meu facandu-ma sa ma simt Jackie Chan in varianta feminina ) am renuntat la seviciile ei si am lasat-o in apa acolo unde tot zbura cand iti era lumea mai draga. Orcum una peste alta m-am distrat f tare pup celor de la euforia.....

Niciun comentariu: